Saturday 26 January 2013

A day with Incik Boss

Assalamuaaikum...

Kelas kau tajuk. Hari Selasa lepas aku teman IncikBoss pegi Hong Leong Bank buat Payment Invoice. Sambil teman sambil belajar. Nak dijadikan cerita, masa bayar PTT tu kena tunjuk IC sebab Incik Boss takde akaun bank dekat Hong Leong, masa tu jugaklah baru Incik Boss perasan yang IC dia hilang. Aku pulak punyalah sempoi keluar ikut Incik Boss bawak matrik card je. Terpaksalah balik ofis, amik IC aku dan buat PTT. Karang tak berjalan pulak client.

Eyebag dah start bermanja..
Lepas balik, Incik Boss geledah habis briefcase dia apa semua, still tak jumpa. Lepas tu keluar la balik aku dgn Incik Boss nak buat PTT guna IC aku. Tapi before tu amik kawan dia yang gila hensem and dropkan dekat LRT Ampang and buat report polis dulu pasal IC hilang. 

Incik Boss
Lepas dropkan kawan Incik Boss then bayar PTT, kitorang shoot terus pegi ICT Hub dekat Pudu sebab nak buat IC and pegi Tekun. Bila sampai sana, rupanya IC siap dalam 2  atau 3 minggu kemudian. Incik Boss dah susah hati terus blah dari situ then pegi Putrajaya. 

Second Floof, JPN Putrajaya
Nasib baik jalan tak jem sangat sebab kitorang guna MEX :) Dari Bukit Bintang straight ke Purtajaya dalam 20 minit and total tol kena bayar RM 4.00. 

2 kali posing baru lepas!
Sampai je memang takde orang sangat pun. Lepas habis semua. Balik ofis satu keje pun tak siap. Hampeh. Nasib baik keje yang tak involve dgn client :)

Nak bercuti mari call saya 017-3593394 dan check ini untuk rancang bajet percutian anda!

No comments: