Thursday 14 February 2013

Laporan LI

Assalamualaikum..

Senjata pertempuran di Malam hari.
Malam ini sudah aku tanamkan azam dalam diri nak siapkan report LI yang hampir 3 bulan tak tertulis. Ayat apa aku nak hentam kasi penuh buku report harian LI pun aku tak tau. 

Malam ni malam keramat. Malan dimana otak memberontak hebat, tangan mengelat untuk menulis, badan semakin malas, eye bag menunjukkan belang. Si Bantal dan Tilam merayu-rayu minta dibelai minta dimanja. Buku dongengan inspirasi khayalan seorang perempuan minta didodoikan. Apa yang akan aku lakukan, aku sendiri tak pasti. 

Hasutan syaitan akan ku tepis, kelas kecantikan bersama Siti Tempe wajib ponteng, silat bontot si Pain akan ku lawan demi menyiapkan report LI aku. Aku harus berjuang, berjuang shingga ke titis dakwat pen yang terakhir.

Semoga aku berjaya dalam megharungi segala dugaan dan cabaran dalam menyiapkan report LI.

p/s: Hoi, next week lecturer dah start spot check student LI. 

No comments: