Tuesday 3 July 2012

Kuburan

Assalamualaikum..

Kalau kau anak ketiga dalam keluarga dan mempunya abang yang terlalu banyak masa untuk dibazirkan sehingga meng'hijack' segala jenis laman sosial adiknya.. Ye, aku faham perasaan kau.. Aku faham.. Aku faham..

Sabar je lah aku dengan si gendut sorang ni.. Nasib baik ada sorang je abang. Kalau 3 abang macam gendut ni aku ada, memang tua kerepot sebelum masanya.. Sabar subur tak sabar masuk kubur...Ok, boooo zara.. Booo zara... Tiru caption izdiyani kawan baik hamis eh... Boo lagi.. Boo lagi.. Nampak sangat kau stalker blog iz ni.. Boo zara.. Eh, ni kempen nak boo aku ke boo si gendut...

Semalam, si gendut intajack instanot acc aku.. Pergh.. Siap caption bimboo habis terus rasa 'eh enoy gila dengan si zara ni' lepas tu tanpa segan silu share dekat twitter ... Ya Allah.. Sabar jelah..  Dah malas nak banyak cakap... Saksikanlah ke'bimboo'an si gendut di riba anda.. 


tengok gambar percuma caption!!



No comments: