Wednesday 7 March 2012

Fujifilem

Assalamualaikum!


Sapa tak kenal fujifilem? Meh sini aku nak sekeh kepala tuh! grrrr.. *emosional tak stabil* Fujifilem ni kedai gambar.. Hari ni terpaksa menapak ke Fujifilem dekat Persiaran Damai sebab Kedai gambar dekat Hatyai Masai tutup.. Memang la syiok bila dah jalan jauh-jauh penat-penat semata-mata nak ambil gambar pasport 4 keping sepuluh ringgit tu sekali kedai tutup.... Pergh berasap je kepala aku rasa *emosional menguasai diri* Dah la gambar tu nak kena bagi esok sebab nak settlekan urusan passport.. Hari isnin nak pergi Emigresen pulak *yayy kelas cancel*..

Muka happy nak ambil gambar !

While waiting the cab, apalagi bercamwhore la masing-masing ye.. Thanks to camera Eyka again...


Mereka!
Nampak tak ke'excited'an kitorang nak pegi kedai gambar.. Padahal nak ambil gambar passport je pung.. *mana taknya semua ponteng kelas koko*

Praktis senyum!
Dari pagi practice senyum depan cermin.. Dah macam apa je aku ni..

Muka happy sebab tadi ponteng kelas koko!

Tak faham dengan diri sendiri! Bila camwhore memang tak malu.. Tak ingat dunia, tak peduli karipap panas depan mata.. Tapi bila tang ambil gambar passport.. Terus lupa macam mana nak senyum, gelabah ayam semua ada.. *sigh* Korang macam aku tak? Ke aku sorang je..


p/s: Family day DUP 2B/ December 2011

Mai kata gambar ni macam kucing? yeke..

No comments: