Sunday 11 March 2012

Newspaper Challenge (NST)

Assalamualaikum!

Semalam aku  join event dekat poli! Nampak tak kerajinan di situ.. Sila nampak sekarang! Event ni aku join last minute sebab Faralecious tak dapat join.. Dia balik Langat sebab hari tue Langat banjir tapi rumah dia tak kena banjir pun tapi dia nak balik jugak *langat banjir wooooo*  Event ni sangat seronok sebab ada orang luar join sekali which is MyKasih, NST and Politeknik Ibrahim Sultan for sure.. 

First macam biasalah kan, kena daftar then check kumpulan semua! Aku kumpulan 6 *wink wink* Then kitorang pergi breakfast.. Aku tak makan sebab kalau lepas makan confirm nak pergi o'ok punya.. So minum air je lah mampu..

ice lemon tea
Macam biasalah! Camwhore dulu..


Group 6
Sampai je.. Kena duduk dalam box yang disediakan ikut group! Dalam box tue ada nama group, gam, mahjong paper, NST, nama ahli kumpulan and question paper!

feeling so high like a G6 :)
Ada 4 interesting activities.. Sangat la mencabar sebab semuanya pun dalan English.. Pergh.. Berlecak ketiak juga nak jawab..

Slogan Warrior
Amazing storyboard
Scrable
Bila ada game, mesti ada presentationkan? So, mari berpresentation...

 Group Tasneem


Mine


Group Syu


Mani cokelat celup-celup *apahal*
Setelah habis bermain dengan gembira sehingga berlecak ketiak, maka sampailah masa yang di nantikan.. Alhamdulillah kumpulan aku berjaya dapat no 3.. Kumpulan Tasneem no 1 and kumpulan Syu dapat no 2! Kumpulan Mani cokelat celup-celup *apadehal* tak dapat nombor.. Tak menang barangkali sebab tu tak dapat nombor..

Representative for our group from Mykasih!
Hamper + notebook
Gembira mak nak masuk event ni dapat no 3! Lepas ni boleh la nak berlagak cakap amarika dengan lebih power dan umpphhh! Bila dah menang haruslah ambil gambar bersama ahli kumpulan yang power dan ummphh kan :)

G6
Lepas dah penat-penat dengan semua ativity, perut dah kenyang, mata ah berat, kaki tak larat jalan so aku decide aku nak Mani cokelat celup-celup kendong aku sampai rumah!




Ini semua angkara kereta mahal Syu! Boleh pulak dia terlupa bawak kunci..






Korang percaya ke Mani cokelat celup-celup tu kendong aku sampai rumah! Jadah kaya sangat ke Syu tu bawak kereta mahal pergi poli?

Jangan jawab!

p/s: Cabaran 2 hari tanpa makanan berat! 


No comments: