Friday 16 March 2012

Show Village

Assalamualaikum!

Long time no see.. OK, aku memang fail nak buat pendahuluan.. Bukak je blog kena tiup-tiup sikit.. Dah bersawang-sawang dah.. Almost 4 days juga tinggalkan blog.. Siyes bersalah sangat sangat *muka ketat*... Maafkan saya.. Jangan benci saya *bajet retiss famous follower ribu riban*.. Ingat tak entry lepas.. Ala entry yang ni


Kadar adrenalin tinggi bila kena hug dengan Shila Amzah.. Yezza.... Terbukti saya ni huggable. Huggable di sini bermaksud sedap dipeluk bukan gemuk ye.. Harap mak long..

Before Shila Amzah datang, kitorang bertiga sempat la menjelajah dua ketul showroom kat situ.. First show room kitorang pergi adalah Carissa.

Carissa
Masuk je rumah tu terus melting dengan kerusi dia! Gojes kau.. 

En ayah nak kerusi macam ni!
Segenap ceruk rumah kitorang amik gambar! Faham-faham je la.. Decor dekat show room memang gojes meletop-letop poon pong proot kan..

Tak perlu kata apa-apa..
Tasneem yang owesome..
Cermin toilet..
Toilet dia seronok sebab ada cermin besar.. En Ayah nak cermin macam ni *muka kucing*.. Memang tak la aku nak keluar dari toilet tu nanti kan..



Seronok kau bilik luas macam ni! Tambah seronok sebab bilik ni sambung dengan balcony luar.. Sangat luas.. Pagi-pagi buka sliding door amik udara pagi siap feeling-feeling dengan En Suami.. Syiok woih..

Tapi lagi seronok dapat main pukul-pukul bantal sampai habis semua bulu-bulu itik keluar.. Terbang-terbang penuh satu bilik macam dalam cerita amarica tu.. Ye dakk?

Then kitorang bergerak ke rumah ke-dua..

Astana
Astana ni pun best jugak! Rumah ni macam rumah semi-D... Aku tak pandai sangat.. Maaf kalau salah.. Jangan benci saya ye.. Dalam Astana ni ada satu bahagian bilik dia buat macam Japanese room.. Gempak seyh ada rumah macam tu..

 Japanese room dgn Anu 
Yang paling aku minat pasal rumah ni adalah toiletnya.. Toilet dia sangat luas.. Sangat puas hati.. Pagi-pagi tak payah nak rebut-rebut nak mandi dengan En Suami.. Boleh share sama-sama kan *blushing*

Excited tak?
Balcony depan bergabung dengan balcony rumah sebelah.. So boleh la suruh bestfriend beli rumah sebelah.. Petang-petang boleh pekena teh secawan kan dengan dia kan.. Then ada bilik yang super owesome sampai Tasneem tertidur kat situ.. Sebab tuh dia tak dapat ambil gambar dengan Shila Amzah :)

Aneem
Rumah ni ada balcony dekat tepi rumah juga! Seriously super gempak.. Sebab rumah aku tak de balcony langsung :( 

Curypuff lover!
 Dua buah rumah ni je lah yang sempat kitorang usha-usha..

p/s: Bakal En. Suami sila kumpul duit banyak-banyak, nanti boleh beli rumah ada toilet besar, cermin besar, balcony besar,japanese room ye.. :) Terima kasih bakal En. Suami..*arahan*

En Suami sila berusaha ye!

No comments: