Friday 30 March 2012

Pn Salmah Ibrahim

Assalamualaikum!

Lama betul tak update blog! Biasalah student katakan.. Next month final exam.. Tapi fizikal, emosi serta rohani masih lagi suka berjimba tanpa rasa bersalah pada masa depan..Ohh derm, apa aku merapu ni.. Hari tuh aku balik Kajang untuk settlekan medical check up and tambah stock sardin kat rumah sewa :).. Whee.. Thank you En Ayah belikan bukan satu bukan dua tapi SEPULUH tin sardin untuk kakak :) *muka kucing*

Tiba-tiba Fika, adik aku yang second last ajak makan KFC, our teacher treat.. So yeah.. Say YES to free food... Rezeki jangan ditolak.. So berpegang kepada kata-kata semangat seperti diatas aku pun gagahkan diri mencari baju dan bertekad cuba pakai tudung macam Dian Rainbow pergi KFC dekat Semenyih..

Teacher buat farewell gathering untuk student-student nya sebab teacher akan berpindah ke sekolah baru..  Thank you teacher... Thank you for everything..*sambil layan lagu The Climb by Miley Cyrus

Big LOVE for you..
Teacher Salmah ajar aku dan jugak adik aku.. So no wonder la kitorang sangat berat hati nak tengok teacher tukar sekolah... Lahai...Rindu betul nak nyanyi lagu The climb dalam kelas dengan teacher macam dulu.. 

p/s: Terima kasih Pn. Emak bekalkan anggur masa nak balik JB..


No comments: