Thursday 1 March 2012

Welcome March!

Assalamualaikum!

First day of March, sangat menyenangkan hati.. Kelas GDS pukul 8 tunda pukul 9 so waktu tidur tambah lagi setengah jam.. Thanks to Maizaitul sebab sanggup bertahan ketuk pintu bilik aku pagi-pagi.. Nasib baik Faten, my roommate sedar lalu membuka pintu sambil mendengar khabar gembira dan tanpa membazir masa itu emas permata terus melelapkan mata sambil mulut berkata 'zura, zura, zura'.. Sorry Zura.. Aku ingat kau tapi mata aku tak mengizinkan aku menghantar sebutir mesej kepada kau untuk mengatakan kelas GDS hari ni pukul 9.. Bila nak mandi baru check hand phone, tengok ada 2 text message JE *orang cool memang mcm tu*  bagitau class pukul 9! Thanks Wadiah and Yunus sebab sangup bazirkan kredit korang hantar message at the end aku tak baca langsungkan..

FYI, my phone always in silent mode! So sorry la kalau tak pick up phone and lambat reply text message OK! 

Next week, my lovely ustazah pergi kursus dekat Seberang Prai, Pulau Pinang seminggu.. So next week, no Arabic class for the whole week.. Yeayyyy.. 

Class recreational pukul 3 pun cancel sebab hujan! Hujan rahmat yang telah membawa kepada pembatalan kelas dan memberi rahmat kepada kami untuk memanjakan badan : ) Terima kasih, Ya Allah..

Last but not least, esok tiada class.. Aku akan berangkat ke Danga City Mall, Johor for Matta Fair.. And class FO petang cancel lagi! Yeayyy So jumpa di sana *bajet retiss hot*

Triple joys, triple happiness, triple funs, triple cancel..

p/s: My broadband bill dah settle bayar! Thanks Fatin, Mai, Eyka dan Farah!

No comments: