Friday 2 November 2012

Zen Xin Organic Park, Kluang

Assalamualaikum..

Renteten daripada peristiwa ini, kami juga melawat Zen Xin Organic Park dekat area Kluang.. Dalam 20 minit rasanya perjalanan dari Tropical Village, Ayer Hitam.. Tempat ni ada je tepi jalan.

Gaya peladang tegar!
Macam-macam ada dalam ni tapi more to agriculture la..Mula-mula masuk je kitorang dapat peluang buat mudball... Hooyeah..  Mudball ni functionnya untuk bersihkan kolam yang kotor..

Ni bukan mud ball, ini mud buaya!
Lepas tu kitorang dibawa berjalan sekitar Zen Xin ni.. Kawasan dia sangat luas.. Yang paling best, tempat ni ada kawasan arnab.. Even aku takut bila dia geik-gedik lompat, aku beranikan juga diri ini untuk masuk ke rumah arnab.. Bagi dia makan...


Next activity... Petik kankung... Semua pun excited habis sebab dapat petik dan bawak balik...  Tapi a few minutes later, kankung tu dah layu..



Itulah dia aktiviti kami seharian... Kalau ada masa, pergilah lawat Zen Xin Organic Park ni.. Bawa sekali adik kecik tu.. Confirm diorang excited.. Kepada aunty-aunty yang gorgeous, adik manis, kakak cantik dekat area luar Zen Xin Park ada jual cactus.. Jemputlah memborong cactus di situ :)

No comments: