Monday 27 February 2012

A.H.A.D

Assalamualaikum!

  • Nasi Ayam Goreng Berempah

Before balik JB makan dulu dekat gerai tepi jalan dekat dengan stesyen komuter Sg Besi! Yang bestnya, ada otak-otak panas... Remind me about JB..

  • City Express
Bus high deck membuatkan aku pening kepala. Ada pak cik tidur siap berdengkur.. Terlalu selesa agaknya..


  • Midnight Taxi
Tambang taxi naik RM 5. Tak pe aku faham... Midnight katakan.. Tapi bila dah sampai kau kebas duit aku lagi seringit! Tak pe pak cik! Saya halalkan. Harap lepas ni tak de orang kena tipu lagi dengan pak cik..

  • Hum Tumhare Hain Sanam


Sampai rumah tengok housie layan hindustan! Aku pun layan jugak! 

  • Front office, Marketing, Tourism Geography
Kelas pukul 8 cancel! Tapi still bangun lewat jugak.. Class start pukul 9, aku bangun pukul 8:35.. Seronok kau mandi cepat-cepat sekali class pukul 9 pun cancel. Class pukul 2 tak nak cancel jugak ke..

p/s: Bangun pagi tak de sarapan! Tudung saji apatah lagi..


No comments: