Monday 13 February 2012

Bila mak jauh di mata...

Assalamualaikum!

WARNING!
Please beware of your children behaviour!

Hari ni sangat tak faham kenapa kami gumbira riang ria! Mungkin kerana hari ni class marketing habis lebih awal dari biasa maka waktu tidur lebih panjang sedikit *mungkin*..Atau mungkin masing masing terlebih hormon endorphine *mungkin*.. Atau semuanya gembira kerana minggu depan akan bercuti semester selama seminggu! *mungkin juga* Atau mungkin juga minggu ni adalah minggu test(s), quiz(s), role play(s) and assingment(s)..(s) menunjukkan banyak *mungkin*..

So pepara-pepara kami sambil berjalan  meredah onak duri lautan api dekat broga hill tu *OK. itu tipu* ke kelas Tourism Geography dengan hati riang ria telah bercamwhore *as usual*!

Anak mak kelihatan chomel memakai baju kurung ke kelas!

Hanya aku je yang terover senyum!

Memang jelas kelihatan muka kami gembira kan kan kan! *Obvious la kan aku paling gembirakan

Effect angin yang sepak-sepak bahasa membuatkan aku kelihatan gemuk!
Lepas tu semua pun menjadi lebih gembira apabila dapat pulang awal dari kelas geography juga *skemanya aku*..Maka kami bertukar dari ini...

Gadis Tanah Melayu
Kepada ini....

Gadis Tanah Bruma!

Kadar lompatan aku lebih rendah kerana tarikan graviti bukan kerana aku GEMUK.. Dan bukan kerana aku punya dinner every day which is nasi goreng kampung + telur dadar McD *read medi*! No no no! Semuanya kerana tarikan graviti.. * angguk angguk*

p/s: Terima kasih Eyka sayangFaten si roomate dan Mai Salleh kerana create such a beautiful wonderful song for me! Hope masuk billboard america baru style...

No comments: