Wednesday 8 February 2012

Happy Birthday Honey!

Assalamualaikum!

First nak minta maaf dari hujung kaki sampai hujung rambut sebab dah lama tak update blog *bajet ramai baca blog kudus aku ni*..Al-maklumlah bila dah balik Melaka line internet tak de apatah lagi P1 wimax aku kan..So, cerita di bulan yang mulia ni haruslah dimulakan dengan cerita gembira kan kan kan..Meh rapat rapat nak habaq cerita gumbira....


Siapa punya birthday?



jeng



jeng



jeng



*drumroll*


























Selamat hari tua my baby boooooo Naqiuddin Fadlysham...Yes yes yes..Dah tua dah pada tarikh keramat iaitu 07 FEBRUARY 2012! =D..Sorry tak dapat nak celebrate sama-sama =( ..Wish kat handphone je lah yang mampu!Dah 19 tahun dah ye..Tak sangka...Lepas ni boleh la masuk merisik, meminang, kahwin! *habislah Encik Ayah kejar dengan parang satu taman perumahan*...

FYI..Budak kecik tu bukan anak kami...Pemanis gambar je! Kan tak elok keluar berdua.. :'D *sambil nyanyi lagu Kalau Berpacaran*

us!

Tak lupa jugak! dekat Tasneem..Selamat Hari Jadi..Aku takkan lupa kau peluk aku tadi lepas tuh sapu-sapu krim kek tu..=)*sweet je*..Terima kasih banyak-banyak sebab banyak tolong aku pasal blogging-blogging ni..Lepas ni kau jangan noty-noty lagi..Kau kan dah tua..Dah SEMBILAN BELAS TAHUN, kau kena jadi contoh dekat adikmu yang comel lagi baik hati ini *dalam kurungan Izara Aishah* hehe..

Kakak & adeq !

Alhamdulillah, semua kawan-kawan aku dah pun selamat berumur 19 tahun! Aku muda lagi..Chill je sebab musabab merasakan diri sendiri je baru berumur 18 tahun *padahal*..

p/s: Salam Maulidur Rasul & Selamat menyambut Thaipusam!

No comments: