Friday 10 February 2012

Selamat Bertua Sayang!

Assalamualaikum!

Apa tu selamat bertua! Adakah ianya satu simpulan bahasa, penjodoh bilangan ataupun peribahasa...Tak tak..Bukan, bukan dan bukan *hati membentak hebat*....Ianya satu ayat yang direka oleh tuan punya blog yang sangat noob kerana masa zaman muda mudi dulu tak suka buat homework BM *kantoi* malah buku kerja BM terletak elok bawah meja tak terusik *dasat la kau*..

Actually nak cakap Selamat Hari Jadi atau bahasa belah-belah America kata Happy Birthday dekat one of my housemate mak cik puteh *bukan nama sebenar*..Padan muka kau dah 19 tahun...Aku lambat lagi *padahal 3 bulan 1 minggu lagi je pun*! BTW, 

Farahin

Go to serious part *buat muka ganas ala gangster*! Hari ni  aku akan ada kelas marketing pukul 8.00 pagi, lab work GDS and presentation Front Office...

So semalam aku pulun habis-habis study lawak kampus Faten punya! A'ah saya ulangi LAWAK KAMPUS..
Lepas ni jangan tanya kenapa aku selalu dapat dekan! Oh silap..Politeknik tiada anugerah Dekan hanya ada Anugerah Ketua Jabatan..Marilah contohi saya..


"Owhhhh..Patutlah  sem lepas kau tak dapat AKJ!"

Syaitoooooon kau! 

p/s: Tak sabar nak balik Kajang!

No comments: