Sunday 12 February 2012

Food!

Assalamualaikum!

Yezza! I'm talking about food! I'm a biggggg *seriously* eater babeyh... I fall in love with Malaysia because of FOOD! You can easily find a great, marvelous, delicious food every single day every single hour every single minute every single second! *true true true*

Mana taknya, bangun pagi celik mata bersepah-sepah gerai-gerai jual nasi lemak tepi jalan, kuih muih *karipap especially* and mamakkkk *anne, teh tarik gelas besar satu*..Tengah hari pulak jangan cakap, kiri kanan atas bawah orang jual nasi campur...Bila petang lagi seronok and fun dengan cendol, rojak, goreng pisang, keropok lekor etc etc..Dinner is the most excited part..There a lot of restaurant offer you dengan variety cuisine! Supper jangan cakap la kan...So siapa yang tak pernah suka duduk Malaysia..





*Mouth watering*

Duduk Malaysia boleh buat kau rasa macam travel around the world! *cayalah* Cuisine dari different part of the world bersepah-sepah! Umpama kau makan dekat Japan padahal kau makan sushi je pun dekat Midvalley Megamall  *faham tak perumpamaan aku ni*!

Last but not least..Terimalah...

Warganegara Malaysia yang kuat makan!
Million thanks to Allah sebab kurniakan aku dengan great food.. Alhamdulillah.

p/s: Aku lapar! Korang lapar macam aku tak..

2 comments:

FFNJWA said...

aku pun salah seorg big eater kat M'sia ni jugak !

:D

Nur Zahraa Zainal said...

yeah! meh high 5 sikit fifa!