Sunday 19 February 2012

Cekodok!

Assalamualaikum!

After almost 3 weeks aku gundah gelana kerana tarikh 18 feb 2012 sangat la penting bagi aku *apa yang penting, kerjasama*.. 1 week before tu, dah keep texting dengan Shyra pasal benda ni! Text pepara-pepara rakan sekolah yang mengenali *ayat tak boleh blahAien sebab nak buat surprise sempena birthday dia..


Rakan subahat..

Plan ni membuatkan aku gemuruh..Yea, gemuruh kerana risaukan apa yang di plan tak terjadi! Time tuh kalau letak karipap sardin panas-panas depan mata pun memang aku tak layan..Itu jam, kau nak belanja pun aku tak de selera *itu tipu..rezeki jangan ditolak*..Sambil tengok Najwa Latif sambil ambil attendance sapa yang nak join plan aku.. Siap warning dengan yang lain, JANGAN wish birtday Aien dekat FB ke, twitter ke, text ke...*nasib baik dengar cakap*


My Farahin Hassan

Tak ramai sangat pun sebab ada yang cancel last minute..Tapi tak pe still meriah jugak... Malam tu sangat la kelam kabut dengan tepung tak beli lagi, kek tak de, nak hantar aien before 9.. Dari shah alam kitorang rushing sikit.. Lepas tuh semua dah berpecah.. Ajie pulak kena beli tepung sebab Aien naik  sekereta dengan aku..Aliff pulak rushing pergi PKNS cari kek..*fuhhhh*

Banyak kali jugak lah hampir terkantoi dengan Aien... Nasib baik dia tak perasan...Dalam kereta pulak, kawan-kawan dia yang lain keep texting wish Happy Birthday tapi aku dengan Dato' buat tak tau je! =D

Then lepas tu, let's start the party...

Yezzzaaaaa!
Cekodok-kodok!
Tepung Gomak!
cake
Say Cheeseeee.
Kau sorang je kachak!


A millions thanks too Ajie & friend for the tepung and telur *tak sangka kau beli telur*, SakornahAliff Taff and Shyra for the cake, Dato' for the idea and last but not least Farahin Hassan..

p/s: waiting for the next birtday bash!

Happy birthday sayang! Mana boleh aku lupa birtday kau..Sorry for the tepung and telur and katak hijau tuh, kalau kau rindu aku..Kau peluk la katak tuh ye =)..

No comments: