Saturday 11 February 2012

Gula-gula pedas

Assalamualaikum!

Aku tak suka gula-gula pedas *gula-gula mint sebenarnya*! Kalau aku makan, air mata mengalir sikit lepas tu aku akan buang sebab pedas sangat.. Baru masuk mulut 2 minit tapi pedasnya rasa sampai tigapuluhlapanperpuluhantujuhtiga saat tau tak! Puas aku minum air berbotol-botol nak hilangkan pedas tau tak *berapa kali nak 'tau tak' tau tak*! Aku pelik macam mana korang boleh tahan gula pedas tu tau tak *muke kerut-kerut*.....

 say no to hacks!
Gula-gula pedas yang mampu aku makan hanyalah gula-gula POLO.. Korang tau tak! Bukan POLO baju tuh tapi gula-gula *again* tau tak.. Lagi satu clorets...Tu je lah gula-gula yang pedas tapi tak pedas *ark..sental* yang mampu aku makan sampai habis...

clorets <3
p/s: Korang macam aku tak? Ke aku sorang je yang tak tahan gula-gula pedas...

No comments: