Thursday 16 February 2012

Satu Arah

Assalamualaikum!

Apakah satu arah tuh! Actually satu arah tu sebenarnya satu english band yang tengah mencanak-canak naik sekarang! Aku saja kasi saspens guna google translate One Direction or 1D...*hensemhensemtafftaff*...Sangat teruja dengan lagu-lagunya yang tersangat sempoi tapi sangat bermakna! Lyric yang begitu simple but yet still awesome!

Pojaan hati..

Dalam 5 ketul abang taff ni! Aku paling minat dak Harry Styles ni..Comel je dengan rambut sebelah terkembang *annyonyonyo*..Chumelkan kan kan! First time tengok MV depa, aku asyik aim je dak Harry ni.. At first aku rasa akward sebab rambut dia, lama-lama aku telektelekbelekbelek terus fall in love dengan dia...*blushing

Chumel saya!
Lagipun sepanjang-panjang MV 1D ni, aku tengok dak Harry ni lah yang paling semangat senyum sampai telinga *dimple dak Harry seksi* dengan rambut reben kembang sebelah...Aisyh..Dak Harry
Mari bercouple bersama saya!


Mak, dah Harry ni lah curi hati anak mak ni!
Kalau korang nak tau apa latest news dari 1D..

follow satu arah
chenta lah dak Harry & friends...


 p/s: Korang suka yang mana satu?


Zara Chenta One Direction titik

No comments: